dimecres, 12 de desembre del 2007

Per això vull la independència.cat

20 comentaris:

Anònim ha dit...

ara els jerkis també borreu les veritats? ja en van 2, creia que era un espai de debat, però ja veig que no. Les veritats no agraden.

Anònim ha dit...

Quines veritats? Si tens ganes de copiar i pegar notícies que t'exciten, obre un bloc! Que resulta que és gratis i molt fàcil de fer anar.
I per debatre s'han de tenir arguments, no una excusa-comodí que es fa servir a tort i a dret.

Anònim ha dit...

si, veritats, que de catalanistes i esquerres, res!

folguereta ha dit...

Casi no conec a ningú d'este vídeo, jejejejejejfegef

Anònim ha dit...

jo en sé una de millor.

Tenim a Montilla de president, per això, vull la independència! :D

folguereta ha dit...

és un molt bon motiu!

Anònim ha dit...

BARCELONA, 14 de desembre (EUROPA PRESS)

El viceprimer secretari i portaveu del PSC, Miquel Iceta, ha explicat avui que les direccions de PSC i ICV van mantenir fa poc "una reunió de la qual no tenen publicitat" en què es va acordar que "convenia fer un esforç per promoure les idees federals" davant de l'increment de les sensibilitats sobiranistes a Catalunya.


Quins companys de viatje, eh!! xDD

Joan ha dit...

esta penya que van de anònims son uns putos malalts no?

sou cutres, no teniu res al cap, només penseu en la millor forma de putejar a la gent que realment son patriotes, cosa que vosaltres no sou!!!

sou una colla de llepaculs dels que uns paguen!!!

Anònim ha dit...

Llepaculs que ens paguen? crec que això sou vosaltres, eh? que feu el que diu Papa montilla, això si, els veritables patriotes catalans, sou vosaltres, gràcies a ERC, tenim un patriota de president, un gran patriota espanyol! xDDD

Anònim ha dit...

Estic segur que cap dels que heu escrit aquí esteu contents amb el President Montilla.

El problema és l'orgull que davant d'un atac frontal defensa les sigles, no unes idees raonades.

Hem sembla perfecta que vulgueu la independència, però estaria bé que de tant en tant en féssiu "praxis", des de fa un temps ençà ERC va fer un gir cap a l'eix social i va deixar de banda l'eix independentista, el successos han deixat clar que us vau equivocar. Ara amb la campanya al congres intentareu adreçar el timó, però no per convenciment, tanmateix voleu aprofitar de la desgracia dels usuaris de la renfe, aeroports i autopistes per treure uns quants sous generosos del congres. Que tingueu sort!! però recordeu que mai ens donaran la independència a Madrid, l'assolirem des dels carrers de casa nostra. I aquest dia espero que ho celebrem junts.

Gerard
gerardsantceloni@hotmail.com

Joan ha dit...

au va! heu viscut des de sempre de les engrunes que us donava ciu i ara encara els feu el joc atacan als que de veritat volem l'independencia.

Joan ha dit...

no et falta raó en alguna cosa de les que dius gerard, però potser el gir és consecuencia de l'autocritica interna d'erc i fixat que faig servir erc i no esquerra pq encara ni ha que creiem en l'ideari del partit.

si no et sap greu m'agradaria anexar-te al messenger.

Anònim ha dit...

però joan, ni el mateix losantos dirie això, de les engrunes de CIU? però de que collons parles?? xDD en geard té tota la raó, i no hi ha més cec que aquell que no vol veure. Jo vaig estar a Esquerra, ja fa anys, amb el primer tripartit, jo vaig marxar, ja sé que jo no sóc ningú, o que collons importe que marxi jo, ningú em coneix, però jo vull la indepedència, i amb el PSC, no la aconseguirem, i menys amb Montilla.

Anònim ha dit...

La independència no solucionarà els problemes d'una Catalunya que té tants pallassos fora com a dins de la nació.
No!, a la independència.
Sí!, a la gestió responsable dels nostres recursos, a les millores de l'ensenyament públic, a la democràcia, a l'esperança, en el diàleg...

Joan ha dit...

qui és aquest xaval que es diu com jo però és de barcelona?

vinga anònim tot teu!

"ja sé que jo no sóc ningú, o que collons importe que marxi jo, ningú em coneix, però jo vull la indepedència"

ningú diu que tu no ets ningú, segur ques un patriota com pocs i per això continues tenint les portes obertes a ERC.

és evident que amb montilla no serem independents, però tampos o serem si fraccionem els independentistes.

nosaltres també volem la independencia

Anònim ha dit...

Gràcies per lo de les porte sobertes, però cal un gir radical del partit, almenys, en el meu punt de vista.

El de dalt deu ser algú rotllo ciutadans, ni cas, nosaltres ja sabem quin és el problema, es diu Espanya, i la gent com aquest, ens vol posar les coses difícils, però ho tenen ben magre.

Anònim ha dit...

Joan, encara no se d'on ha sortit la teòria, de les engrunes de CiU, però el que si et puc assegurar és que durant la campanya electoral "Esquerra" a Sant Celoni anava escampant la broma que la CUP estava finançada per CiU, quan sóm els únics que vam publicar el pressupost de la campanya electoral incloent d'on rebiem els ingressos, crec que a Lleida va pasar alguna cosa semblant. Cap altra partit va tenir la transparència de fer-ho.

ens veiem al mesenger

gerard

Anònim ha dit...

A lleida es va fer igual, es van publicar dades sobre els seus candidats, en que es van gastar els diners de la campanya electoral, i d'on venien, però deixa-ho, així almenys, no es senten tant culpables.

Marc Puig ha dit...

com que en el de despr`s no hem deixa posar el comentari:


Felicitats per la nova responsabilitat, i endevant

pegolina. ha dit...

Jo vull dir primer que tot que tinc 12 anys.
Quan la meva germana estudiava medicina en Reus, vaig anar per primera vegada a Barcelona tenia uns 8 o 9 anys des d'aquell moment em vaig enamorar d'aquella ciutat.
Hui en dia intente manifestar els meus pensaments com puc bé anant a concert,manifestacions...
Pero iualment em senc impotent pel fet que no sóc ningú i que soc molt jove ... Damunt de tot aixo soc del País Valencià,d'un poble menudet en la marina alta. La gossa sorda grup de música valenciana son del meu poble ... Jo eu tinc mes que clar que quan siga major tinc k viure en Barcelona o algun lloc de Catalunya perque no sabeu el que es anar a les grans ciutats d'aci i no saber com parlarli a unes persones k no coneixes aveure si els parles valencià i el contestes mal o et diuen coses, que aixo en Valencia passa... o que directament el miren en cara de asco perque portes una camisola que posa "estima la terra".coses aixi que fan que jo no puga suportar viure asi...