diumenge, 30 de desembre del 2007

NAZIO BAT, SELEKZIO BAT! (I)

Recent arribats de Bilbo, del partit entre Euskal Herria i Catalunya, no tinc paraules per tal d'explicar tot el viscut. Així que us deixo algunes fotografies il·lustratives d'una de les millors experiències que he viscut.Com ha dit el Bojan "tinc la pell de gallina"!!Diguem-ne que el cap de setmana va començar al cotxe, (senyors mossos, com podeu veure, els cinturons ben lligats!)direcció Euskadi, i llançant estelades per la finestra! Si algú de vosaltres va veure una estelada que volava per l'autopista, sapigueu que era meva!!!
Després, ja comencem amb el menjar (i beure). Primer a les àrees de l'autopista, i després al Bocatta (que com tothom sap, és un restaurant típic basc!). Clar que a quarts de 5 de la tarda poca cosa queda oberta!
I després..... cap a la mani!!!!

Després d'un bon tram a peu, i de quedar-nos afònics cantant en català i euskera, directe cap a SantMamès per veure el partit de futbol. Clar que en el fons, vaig estar pendent de tot menys del partit. Això sí, el gol del Bojan el vam poder gaudir de ben aprop! Igual que l'onada que recorreia tota la Catedral, la crema de banderes espanyoles, els crits d'In.de.pen.den.zi.a amb accent basc, o el Pepo fent de les seves amb un preservatiu...

Com deia aquell, tot plegat us ho diré amb dos paraules: im-pressionant!



I al final de la nit, el "metroak" i cap al Centre de la ciutat per veure Betagarri i fer txacolís! Clar que les fotos de la festa les deixarem per un altre dia... Tot i que el folguereta en té una de bona... (una servidora estava darrera la càmera en aquells moments. De quina una em vaig salvar!!).


La foto és en si mateixa borrosa perquè és un reflex del que hom veia en aquell moment....

Fins aquí la primera part! La resta vindrà en un altre post! ......
Mentrestant, sempre quedarà la imatge del pepo: http://www.youtube.com/watch?v=sxLYZ3l_tdE

7 comentaris:

Anònim ha dit...

MARTAA!!q mako!!tot just va ser ahir i avui..però ja m'agrada recordar-ho!ha estat genial..el viatge, l'experiència i estar amb tots vosaltres!!
sou fantàstics!1petó*
i FELIÇ ANY NOU=)!
silvia.

Joan ha dit...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no tinc paraules

Oriol Nicolau i Tell ha dit...

L'home del preservatiu va generar molt d'ambient on érem nosaltres, fins i tot en Marc Crosas li feia senyals. Tot plegat va ser realment fantàstic.
Salut i bon any nou!

Anònim ha dit...

Es una crack aquesta Marta!Ja voldría jo una novia així. Tot i no ser de la vostra "secta" (carinyosament, un noi "serios" com jo ha de reconeixer que va estar genial! Ignasi i la seva troup!!!

Felip ha dit...

WWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
K fantastic ha sigut aquest cap de setmana. Jo ja i tornaria. Vaig disfrutar moltissim. Espero que avuit es torni a fer alguna cosa semblant a Euskadia perquè aquesta gent són genials, tan o mes k nosaltres k ja es dir. Salut, Zorionak eta Urte Berri On!!!

David Pujol Bret ha dit...

Ei menyacs!!! Els de Ponent teniu una portaveu que no us la mereixeu. Ràpida, seriosa i currante. No sembla de Ponent, més aviat de Comarques Gironines.jejeje Aquest cap de setmana amb tots vosaltres m'ho he passat de conya. M'han canviat el nom (merci xavi), he rigut com mai gràcies en Pepo, en Charles, en Folgueres, en/la ... i he fet "lo boig" com feia temps que no feia (sobretot de nit acompanyat del millor amic del militant de les JERC, el Jack Daniel's). Merci per aquesta experiència.
Sou collonuts, S'ha de repetir però aquest cop a Figueres...

SALUT i SEXE!!!

folguereta ha dit...

quan facis una citació formal baixarem a figueres...

Molt bones fotos Marta