divendres, 9 de gener del 2009

I tot recomença de nou...

Reconec que em feia vergonya saber que tenia un bloc abandonat per la xarxa. He de reconèixer també que, igual que els nens abandonen les joguines velles quan els arriben les noves, jo vaig traslladar el meu temps d'inernauta cap al "Feisbuc", cosa que va patir aquesta pàgina.
Però després d'un llarg parèntesi (3 mesos i mig) toca posar-se al dia i tornar a la feina! Toca reemprendre les accions que van quedar a mitges. I per això crec que és el moment de recuperar aquella antiga rutina d'escriure sobre la meva manera de veure les coses, o sobre alguna de les coses que veig.
Amb l'arribada del nou any, ho tinc fàcil, és allò dels propòsits d'any nou. Tot i que no hi crec gaire en aquestes coses. Sempre queden guardats en un calaix, oblidats i perduts, i només s'intenten recuperar 365 dies més tard.
Però encara falten uns dies perquè em posi mans a la feina! De moment, toca època de canvis i trasllats! I no m'adelanto. O com diu aquell: "però això serà després". Així que aquesta és la primera pedra del "Món de la Marta 2.0", que ben aviat podreu anar seguint amb més freqüència i més canvis! Us ho asseguro.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

JERKIS BOTIFLERS!

Felip ha dit...

Martonaaa!!! Que tal tot?¿ Jo hem pensava que et veuria a Vilanova. He entrat a veure si havies actulitzat el bolog, però... veig que no hi ha manera de fer la versió 2.0. A veure si t'animes i continues amb la gran tasca que estaves fent.
Cuidat molt. Que vagi molt bé tot. Petonssssss